I ARA QUÈ ?

Fa uns quants dies, tots podíem llegir un comunicat conjunt de totes les organitzacions sindicals segons els qual es deixava de participar com a “comparses” en les relacions amb l’empresa, sota l’excusa de l’incompliment de la legalitat pel tema ralli. Això és correcte, és el primer pas

necessari, però, després, cal fer alguna cosa per a que les relacions amb l’ empresa deixin de ser una comèdia i el col·lectiu vegi que ens aproximem als objectius: torn fix, jubilació als 25 anys de servei, passi efectiu al nivell C, en fi, donat el primer pas, la denúncia d’una situació de no

negociació, cal engegar accions per canviar la situació, sinó, aquest primer acte, no serveix per a res, sempre i quan, l’únic objectiu no sigui

justificar-se davant d’un col·lectiu que patirà en les seves carns la prepotència de l’empresa i la inneficàcia sindical.

Com a organització representativa, però minoritària, del Cos de Mossos d’Esquadra, ens posem a la disposició dels majoritaris i estem ansiosos per a que siguin conseqüents, engeguin una campanya de reivindicació i marquin les accions a portar a terme per tal d’assolir la negociació plena vers tots els aspectes que afecten al nostre col·lectiu, d’altra manera, considerarem un engany més aquest simulacre de trencament de negociacions.

COMPANYS, TREIEU-VOS LES VISERES QUE ORIENTEN LA VOSTRA VISTA, EXIGIU EXPLICACIONS, JA N’HI HA PROU DE FER DE RUCS !!!!!

Enric ALSINA ILLA, SG del CAT

Catalunya a 13 d’octubre del 2.004.