BATALLA GUANYADA

Un dels braços o fronts de lluita d’aquest sindicat és l’assoliment de processos selectius objectius i transparents. Aquesta lluita passa per l’ eliminació dels PGA, dels cursos sindicals, de la dedocràcia a l’hora de designar qui va a fer cursos de l’EPC i, també, per combatre la moda que practica l’empresa de fer processos de selecció interna previs al que és normal, fer un concurs. Amb aquest processos de provisió interns es selecciona a qui es vol per determinades places (instructors, canina, etc) i després, quan hi ha concurs, pel fet d’haver estat destinat, a dit, se li donen tants punts que es garanteix la seva selecció, vulnerant tots els principis de funcionament d’una administració democràtica.

Doncs bé, des del CAT, amb la col·laboració de companys com a part interessada, s’han anat impugnant aquest processos de selecció interna al·legals. Ara hem guanyat.

Concretament, HEM ACONSEGUIT UNA SENTÈNCIA QUE DECLARA NUL UN PROCÉS DE SELECCIÓ D’INSTRUCTORS DE L’EPC.

El que pretenem amb això i esperem aconseguir és que s’acabi amb aquests procediments arbitraris i totes les places del Cos es proveeixin d’acord amb el processos reglamentats. Esperem que l’empresa acati la sentència i aparqui aquesta pràctica. Si no ho fa, actuarem en conseqüència.

En fi, un èxit més de la nostra organització.

CAL FER NET !

Enric ALSINA ILLA, Secretari General del CAT.

Catalunya a 16 de setembre del 2.004.