INFORMACIÓ SOBRE REUNIÓ AMB L'EMPRESA DE DATA 29-10-03.

SEGONA ACTIVITAT.- Se'ns lliura un projecte de decret per regular la segona activitat per disminució psicofísica per tal que hi presentem les nostres esmenes. Farem la feina, però avancem que el projecte presentat no té res a veure amb el que nosaltres pretenem. És un projecte orientat al benefici de l'empresa no pas al dret del treballador al passi a la segona activitat. No contempla la raó d'edat, de voluntarietat, l'equiparació amb servei actiu, és un projecte que servirà d'eina inquisitorial per interferir en el dret a la intimitat, un fiasco que, si no s'adreça, serà una eina inútil per les nostres aspiracions i un instrument disciplinari solapat més. Un desastre.

PASSI DE R-3 DE TRÀNSIT A 12 HORES.- Se'ns lliura una proposta d'acord per tornar a fer l'R-3 de trànsit de 12 hores, incloent-hi la possibilitat de planificar festa en un dia planificat de treball i la lliure planificació de tots els períodes de reforç. També hi respondrem prèvia consulta amb alguns delegats de trànsit, però, l'empresa pretén tornar a la situació de disbauxa horària anterior a la signatura de l'Acord en tots els seus aspectes, és a dir flexibilitat total, res de planificació anual, treballa quan t'ho digui i com t'ho digui, sense cap garantia de res. Un altre desastre, al nostre entendre, si es signa per part d'algú. Recomanem als qui volen fer 12 hores a l'R-3 que utilitzin els múltiples sistemes que hi ha per perllongar jornada i converteixin les 12 hores en una situació de fet, i, si pot ser, cobrant dieta per perllongació. Impresentable.

CONDICIONS DE TREBALL DE TREBALL PER SERVEIS ESPECIALS.- Se'ns demana que presentem propostes per homologar les condicions de treball de serveis especials com ara cimeres, Vall d'Aran,  campanyes terroristes, esdeveniments internacionals o que generin necessitats extraordinàries, etc. També farem al feina, aviam si deixen de cometre abusos.

REVISIONS MÈDIQUES ANUALS.- A petició nostra se'ns informa que ha sortit a licitació el contracte per fer-les ja que, pel que sembla, una mútua d'accidents com ASEPEYO, legalment, no les pot fer. Per tant, es continuaran fent, però per una empresa diferent, d'assistència sanitària ordinària.

PASSI EFECTIU A NIVELL C.- Tot està igual. Intentarem fer gestions a altres instàncies per aconseguir més informació.

PRODUCTIVITAT.- Només hi haurà dos grups, els normals, que no cobraran res i els de rendiment alt, que cobraran tots el mateix.

CASTIGATS.- Se'ns passa llistat de companys castigats per no haver concursat tot i estar-hi obligats i se'ns anuncia que no se'ls concediran permutes. Expressem la nostra indignació per la mesura i la intenció de recórrer els trasllats que afectin a afiliats nostres.

Enric ALSINA ILLA, SG del CAT.

Catalunya a 29 d'octubre del 2.003.