TRÀNSIT HORARIS. REUNIÓ DE 14-2-03

L'empresa no accepta passar l'especialitat a horari de torn pur i dur (segons ells, trànsit precisa un horari que doni resposta a les puntes de feina), tampoc accepta 218 hores de vacances reals amb la conseqüent reducció de jornada, ara bé, accepta negociar un seguit de garanties que tendeixin a donar estabilitat a l'horari i a millorar-ne les condicions. Avui no s'ha concretat res, però sí que s'ha emmarcat l'àmbit de la negociació, és a dir, aquells aspectes que previ estudi poden concretar-se en benefici del col·lectiu. Aquest marc és:

 

 

-         Canviar les seqüències de treball de forma que els cicles comencin en dijous o divendres o establir sistema mixt segons destinacions, pot haver-hi destinacions on la gent prefereixi tenir festa després de jornada de 12 hores.

-         Reducció horària del període R-3.

-         Possibilitat que en cap cas s'hagin de fer 12 hores seguides en moto.

-         Canvis de planificació comunicats sempre abans del dia 20 del mes anterior. En cas contrari, aplicació de coeficients.

-         Impossibilitat de canviar planificació de treball a festa sobre planificació comunicada dia 20.

-         Possibilitat de compromís que si no hi ha massa canvis produïts a dia 20 durant l'any, la planificació passi a ser definitivament anual.

-         Planificacions amb assignació de franja horària.

-         Possibilitat que R-3 siguin tres dies durant tot l'any a totes les destinacions.

-         Respecte a festes planificades anteriors i posteriors a períodes de vacances concedits.

-         Possibilitat de compensació extraordinària quan per raons de servei no es puguin respectar les 12 hores entre torn i torn.

-         Possibilitat que els dies de festa siguin sempre, com a mínim dos de seguits.

 

Ara estem a l'espera que l'empresa avaluï totes aquestes garanties i es concretin ( ens ha semblat que no trigaran gaire, però no hi ha data de reunió). Pel que fa a la resta de reivindicacions de contingut econòmic se'ns ha informat que estan en mans de qui ha de decidir, sense poder donar-nos tampoc termini de resposta. Per tant, entenem que el conflicte està encarrilat, que la pilota està al terrat de l'empresa i que el que s'ha de fer és continuar pressionant i esperant resposta. La propera reunió que hi hagi ja ha de ser per presentar resultats, tan sigui d'horaris com de reivindicacions econòmiques i sotmetre'ls a acord d'assemblea. Per tant, paciència i perseverança. En aquest estatus, dilluns hi ha una reunió sobre pla de carrera, que també us afecta i on el CAT, com sempre, defensarà els interessos del col·lectiu.

Us preguen que si teniu suggeriments o opinions que vulgueu fer-nos arribar ho feu el més aviat possible.

 

SALUT !

 

Barcelona a 14 de febrer del 2.003.