COMISSIÓ DE TRÀNSIT

CANVI DE DATA D'ASSEMBLEA

Els companys de quatre organitzacions sindicals, sense adonar-se'n, han convocat assemblees pel mateix dia i hora en que aquesta comissió n'havia convocat una el dia abans, sense cap mala intenció, per suposat. La valoració que expressen en els seus comunicats no coincideixen amb les que fem nosaltres i això fa indispensable que conegueu el nostre parer. Davant aquesta fatal coincidència, hem valorat totes les opcions: Desconvocar l'assemblea i permetre que s'imposi el pensament únic; mantenir la data i hora i permetre la divisió i ensorrament de la mobilització; o canviar de data, opció que ens planteja el dubte de si canviant la data, es donarà també la coincidència que els representants de l'Administració, per problemes d'agenda, retardaran la reunió a dijous o a una data i hora en la que coincidint, sempre sense voler, amb aquests quatre sindicats, sigui impossible celebrar la nostra assemblea. Davant aquest problema provocat sense cap mala intenció, pels nostres dignes representants, em pres la següent decisió:

L'ASSEMBLEA DE LA COMISSIÓ DE TRÀNSIT ES CELEBRARÀ EL DIMECRES DIA 5 DE FEBRER A LES 17:00 HORES AL SALÓ DEL RESTUARANT D'ALFA 5 (C/ALMOGÀVERS-C/BADAJOZ DE BARCELONA). SI ES PRODUEIX LA COINCIDÈNCIA QUE ELS REPRESENTANTS DE L'ADMINISTRACIÓ CANVIEN LA DATA DE REUNIÓ, ES MANTINDRÀ LA CONVOCATÒRIA D'ASSEMBLEA AL MATEIX LLOC I HORA PERÒ PER DIJOUS.

En qualsevol cas, si la difusió d'aquest comunicat provoca alguna reacció per part d'aquestes quatre organitzacions sindicals o es produeix aquest canvi de data de reunió, doncs, ja sabeu a quina assemblea heu d'acudir, i si no ho sabeu, féu-vos-ho mirar. Dimarts treurem un comunicat informant de si la reunió s'ha produït o no i confirmant data d'assemblea, si no treballeu, podeu trucar al CAT per informar-vos.

PER ACABAR I FRANCAMENT, TOT PLEGAT, FOT FÀSTIG, PERÒ, CONTINUEM CONVIDANT A ASSISTIR A LA NOSTRA ASSEMBLEA A REPRESENTANTS DE TOTES LES ORGANITZACIONS SINDICALS.

Barcelona a 31 de gener del 2.003.