REUNIÓ AMB L'EMPRESA DEL DIA 29 DE GENER DEL 2.003.

L'empresa va marcar les línies de negociació pels propers mesos (entenem, creiem que no es negociarà res més fins passades les eleccions sindicals).

1-     PLA DE CARRERA PROFESSIONAL.- Se'ns anuncia que s'ha donat llum verda per aprovar el pla de carrera professional per enguany i que això suposarà un increment salarial d'entre 1000 i 1.100 euros anuals pel que ells consideren especialitats. Trobem a faltar la inclusió d'OAC's , Salas de comunicació, Grups Rurals, entre d'altres.

2-     PASSI AL NIVELL C.- Se'ns anuncia la voluntat política de passar tota l'escala bàsica del Cos al nivell C seguint un model similar al que nosaltres proposàvem en un article publicat a L'EVOLUCIÓ. Equiparació d'estudis EPC i pràctiques a FPII. El passi implicaria un increment salarial directe per triennis, productivitat i pagues extraordinàries i la possibilitat que es produïssin increments diferits en diversos anys per recuperar els nivells de complement específic actual.

3-     INCREMENT SALARIAL D'ENGUANY.- Se'ns manifesta la voluntat d'aplicar-nos el mateix increment percentual que finalment es signi a la mesa sectorial de la funció pública. La negociació no està tancada. Hi ha reunió el dia 5 de febrer. Actualment, per pressupostos, tenim el 2 % més la inclusió d'un 20 % del complement de destinació en les pagues extres. S'està negociant un 2 % addicional per recuperació de poder adquisitiu. L'empresa vol que aquest 2 % inclogui l'increment de pagues dobles establerta en pressupostos, els sindicats no, ara com ara, la cosa està a mig camí. Per tant, l'increment total per enguany, si compleixen amb la voluntat expressada, rondarà el 4 %.

4-     APLICACIÓ DE COEFICIENTS.- Manifesten la seva voluntat d'arribar a un acord per aplicar parcialment els coeficients multiplicadors. Proposen no aplicar-los a les hores de romanent que hi ha a inicis d'any, sota el compromís d'eliminar la pràctica de canviar un dia planificat com de treball a festa; tampoc aplicar-los a hores de formació, canvis de planificació voluntaris, dispositius especials voluntaris, planificació de treball amb indisposició. Aquesta aplicació parcial seria per horaris de torn i els regulats per la instrucció 6/2000, (2x2x3). Manifesten la seva voluntat que també s'apliquin a trànsit. La proposta és clarament insuficient per no incloure a tot el col·lectiu, per no aplicar íntegrament sentències i per excloure hores de romanent i formació.

Manifestem el més fermament possible que hi ha un conflicte obert a trànsit que cal tancar en primer lloc. Després d'una intensa discussió, l'empresa es compromet a presentar una proposta per escrit per tal d'intentar resoldre el conflicte de trànsit en una reunió per dilluns dia 3 de febrer a les 12:00 h.

Barcelona a 30 de gener del 2.003.