Comissiˇ de TrÓnsit

TR└NSIT: ENCETEM ACCIONS DE PROTESTA

L'empresa, de moment, passa dels problemes que li hem traslladat sobre el funcionament de trÓnsit. Tan Ús aixÝ que a l'assemblea celebrada el dia 22 d'octubre s'ha acordat:

1- Per salvar la disbauxa que suposa la manca d'unitat sindical, crear un Comissiˇ de TrÓnsit, integrada per mossos que estiguin treballant a trÓnsit, no alliberats o dirigents sindicals, per˛ sÝ en representaciˇ de les diverses organitzacions que donin suport a la plataforma reivindicativa, en representaciˇ de les quals actuarÓ la comissiˇ, per˛, amb plena autonomia d'acciˇ i decisiˇ. Els escrits, comunicats i accions es faran en nom de la comissiˇ, la qual decidirÓ, comptant amb el ple suport logÝstic dels sindicats que la integrin.

2- Iniciar mobilitzacions. Des de la comissiˇ es divulgarÓ la situaciˇ a l'opiniˇ p˙blica. Alhora demanem a tots els companys de trÓnsit que ens facin arribar qualsevol circumstÓncia que considerin digna de ser coneguda p˙blicament aixÝ com idees sobre accions a emprendre.

Per comenšar, s'ha acordat instaurar la SETMANA DE LA PREVENCIË. Durant una setmana al mes, coincidint amb la darrera, es demana a tots els agents que es dediquin de forma molt prioritÓria a la prevenciˇ d'accidents i infraccions, per sobre de l'acciˇ merament repressiva o denunciat˛ria que satisfÓ l'esperit recaptatori del nostre govern. AixÝ doncs, durant aquesta setmana, cal que us situeu sempre de forma ben visible, que tots els conductors se n'adonin a distÓncia de la vostra presŔncia, cal que procureu fer una acciˇ pedag˛gica tot i que denuncieu aquells casos que considereu.

A part d'altres mesures per a les que se us pugui convocar, cada mes farem una SETMANA DE LA PREVENCIË, fins que l'empresa s'avingui a tractar la plataforma reivindicativa plantejada amb solucions reals i satisfact˛ries o la Comissiˇ decideixi altra cosa. Per aquest mes,

SETMANA DE LA PREVENCIË, DEL 26 D'OCTUBRE A L'1 DE NOVEMBRE.

Ara com ara, aquesta comissiˇ compta amb el suport del CAT i del SUME, quedi clar que s'ha convidat a la resta i que si en algun moment volen incorporar a algun representant, ho poden fer.

Barcelona a 23 d'octubre del 2.002