TEMES D'INTERÉS

FONS DE SOLIDARITAT DEL CAT-SEC

El Secretariat permanent del CAT ha decidit oferir als afiliats i mossos en general, un nou i, pensem que útil, servei sindical. Es tracta del FONS DE SOLIDARITAT. Hem pogut comprovar i ser testimonis de com algunes companyies d'assegurances, sobretot d'altres organitzacions sindicals, no paguen en molts supòsits i, el mosso sancionat es troba, d'un dia per l'altre, amb una mà a davant i l'altre al darrera. El FONS DE SOLIDARITAT pretén sol·lucionar, en part, aquesta qüestió.

Tots els afiliats o companys interessats en apuntar-se al FONS DE SOLIDARITAT han de posar-se en contacte amb nosaltres. Els informarem de tots els detalls.

POLICIA CIENTÍFICA

Hem demanat al DG que a tots els companys que es troben afectats per la nul·litat del procés selectiu de l'any passat se'ls respecti la part de procés selectiu que havien aprovat i no hagin de repetir les proves si es presenten al d'enguany.

TRÀNSIT

Hem demanat al DG que s'anul·lin les preguntes de l'examen que versaven sobre temes no inclosos en el temari i que es repuntui a la gent segons la nota obtinguda en la resta de preguntes.

INSTRUCTORS

Hem presentat recurs contra el procediment de selecció interna d'instructors, amb l'objectiu que d'una vegada per totes, les places d'instructor es proveexin de forma definitiva i pel sistema legalment establert. NO HO HAN FET MAI !.

Barcelona a 16 de maig del 2.002.